dag 4 - San Francisco - Merced

13 juni 2015 - Merced, California, Verenigde Staten

Dag drie zit er al weer bijna op. We hebben prachtig weer gehad en veel gezien. Vandaag stonden San Francisco en de reis naar Merced op het programma.

Eesrt zijn we naar twin peaks gereden. Een prachtig uitkijk punt over de stad. Helaas lag een deel van stad in de wolken, waaronder de Golden Gate Bridge. We hoopt nog dat dit in de middag opgetrokken zou zijn, maar helaas. Na Twin Peaks reden we eerstnaar Union Sqaure. Hier hebben we koffie gedronken en zijn we gaan lopen richting Fischermans Wharf. Na een mooi uitzicht over de baai met Alcatraz lopen we door naar Pier 39. Hier liggen die bekende zeeleeuwen van Fischermans Wharf. Met de Cable Car rijden we in style terug naar Union Square waar we heerlijk hebben zitten eten bij The Cheesecake Factory.

Dan beginnen we aan onze reis richting het nieuwe hotel in Merced. Eerst naar de Golden Gate die helaas nog steeds in de wolken ligt. Door de xrukte is het wel veel file rijden, maar we hebben alle tijd. Onderweg nog even langs de Wallmart voor wat boodschapjes voor onderweg en dan door naar Merced.

Morgen gaan we naar Yosemite Park en door naar Bakersfield