Dag 3 - Dann Francisco

12 juni 2015 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Nou eindelijk.zijn we dan in san francisco. Na een heeeeele lange vlucht zijn we het wel een beetje zat en willen we lekker naar het hotel. Eerst maar eens de rental car.ophalen. We kiezem toch maar voor een slagje groter, omdat we twijfelen of alles wel in een Hyundai Santa Fe past. Komen we aan bij de sleutel afgifte krijgen we de sleutels.van een super auto een witte Dodge Durango, foto volgd nog. Hij is echt super mooi.met leren bekleding wn mega veel koffer ruimte.

Eerst maar eens naar het hotel rijden. Dit is.wel ff spannend, want we zitten midden in de spits en het rijden hier is heeeeeel anders dan in Nederland. Iedereen komt je links en rechts.voorbij en als je een afslag moet hebben moet je gewoon gaan. Iedereen laat je er gewoon tussen en is super relaxed.

Na een rit van 15 minutjes komen we aan bij het hotel Best Western Americania aan 7th street. We zitten redelijk in het centrum dus kunnen makkelijk overal heen lopen. We krijgen nog een upgrade ook, omdat we lid worden van de best western club. Kost niks dus als.we daar een upgrade uit kunnen halen prima ;-D.

Bij het hotel zit een Custom.Burger. een Subway, maar dan voor je hamburger. We krijgen echt een hele.lekkeren burger voor geschoteld met heerlijke twister fries. Dit gaat er prima in na die lange reis.

Na het eten nog even een klein.wandelingetje maken rond het hotel. We komen uit bij Cityhall. Prachtig verlicht zo in de avond. We.lopen nog een klein stukje verder en komen langs een Starbucks. Nog even een.koppie. koffie en dan terug naar het hotel waar we de volgende dag gaan voorbereiden. We hebben een hoop.in te halen in San Francisco dus daar ligt de prioriteit. Nu lekker naar bed en morgen lekker beginnen met de vakantie.