dag 15 - Universal Studio Hollywood

24 juni 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Jeeeeeeej, vandaag naar Universal Studio. We hebben er echt super veel zin in. Het is maar 15 minutjes rijden dus snel ontbijten en hup in de auto. Aangekomen lopen we eerst naar Jurassic Park River Adventures. Een soort splashride maar dan vele malen natter. Als we eruit komen zijn we echt doorweekt, maar het is gelukkig lekker weer dus we drogen toch wel snel. We bezoeken Krusty Land, eten een Krust Burger, worde veranderd in Transformers en Minions en Leon en Priscilla worden achtervolgd door SpongeBob, wat echt hillarisch was, want ze zijn allebei als de dood voor mensen in pakken. We gaan nog op de foto met Vin Diesel en bezoeken de actieve studio's van Universal. Als afsluiter nog een keer in Jurassic Park, alleen worden we nu nog vele malen natter als de eerste keer en zijn zelfa onze onderbroeken doorweekt. Even wat eten bij Jillians, verrassend Ruud en ik nemen een burger en Priscilla en Leon nemen zalm. Terug in het hotel de koffers inpakken, want morge vliegen we al weer terug naar Nederland. We hopen dit keer wel zonder vertragingen. We hebben een top vakantie gehad. De wekker gaat om 5:45, dus vroeg naar bed en vroeg op voor een hele lange dag want we zijn de volgende dag okm 9:30 terug in Nederland, inclusief enorme jetlag. Weltrusten