dag 13 - San Diego

22 juni 2015 - San Diego, California, Verenigde Staten

Vandaag een dagje San Diego. Het weer is nog een beetje minder. Bewolkt en een graad of 22, maar vanmiddag zou het zonnig moeten worden met 26 graden dus daar vertrouwen we dan maar op. Na het ontbijt stappen we in de auto en rijden we naar Mission Bay. We parkeren de auto en lope richting strand. Onderweg komen we langs een oldtimer autoshow. Hier lopen we even rond, want als die mooie oude auto's zijn leuk om te zien. Er staat van alles van oude mustangs en camero's tot zelf herby. We lopen verder over de boulevard en eindige bij de pier op Pacific Beach. We besluiten terug te lopen om een plekje te zoeken om even lekker aan het strand te liggen. Bij Starbucks nog even een lekkere Frappucinno en dan omkledeb voor het strand, want het weer is inmiddels flink opgeknapt. We zoeken een lekker plekje op het strand en leggen onze spullen vast neer. Eerst even lekker de zee in, wat wel een beetje erg koud is in het begin. De golven zijn lekker hoor dus je ben zo door, door een golf in je nek. Uiteindelijk liggen lekker 2 uur te bakken op het strand, met als gevolg dat Ruud, Leon en ik alle drie verbrand zijn door de zon. We besluiten maar terug te lopen richting de auto en even wat te eten bij Subway. Terug in het hotel nemen we een duik in het zwembad met badlaken en al, zo is alles weer lekker uitgespoeld. Dan lekker onder de douch em old town in voor wat eten. Gisterenavond was het mega druk bij een mexicaans restaurant, dus daar gaan wij vanavond ook maar eens eten. Was voor mij voor het eerst dat ik Mexicaans eet en ik moet zeggen dat het niet vies was. Ik heb bijna alles op, alleen de bruine bonen heb ik laten liggen, bleh. Nu liggen we weer lekker op bed tv te kijken. Morgen vroeg naar LA, heb er echt zin in. Die laatste twee dagen moeten we onvergetelijk maken.

1. Barbara:
    22 juni 2015
    Wat gaat de tijd toch snel.. Geniet van jullie laatste 2 dagen!!!