dag 12 - Phoenix - San Diego

21 juni 2015 - San Diego, California, Verenigde Staten

Vandaag alleen maar in de auto gezeten. Een 6,5 uur durende rit van Phoenix naar San Diego. Onderweg rijden we door woestijnlandschappen van kleine struikjes tot uitgestrekte zandduinen. In de verte zien we het hekwerk tussen Amerika en Mexico. Al zou ik niet weten wie er zo gek is om midden in de woestijn een gens over te steken, maar goed. We stoppen twee keer, eerst om een kleine snack te halen, zakkie chips en wat drinken, de tweede stop is bij de, hoe verrassend, McDonald's in Dateland. Aangekomen in het hotel is het 16:00 en gaan nog even relaxen aan het zwembad. 's Avonds gaan we een kijkje nemen in San Diego Old Town om de hoek van het hotel. Bij de Italiaan gaan even lekker zitten eten met een heerlijk glaasje witte wijn. Daarna lopen we door en komen in een gezellige soort binnentuin met muziek en veel Mexicaanse eettentjes. Her is echt heel erg gezellig. We lopen rustig door en terug naar het hotel. Nog even lekker luieren op bed en dan lekker slapen. Morgen gaan we San Diego onveilig maken en lekker aan het strand liggen. Bye bye